Sunday, November 25, 2007

搵博士後o既經驗(1)

講開博士後,不如略略講下我點搵同點揀博士後。
第一件另我有少少驚奇既事,係差唔多所有既PI都有邀請我去interview。我申請既差唔多都係大粒佬。個個都係我呢行數一數二既大人物。我當時有D玩野,諗住試下冇壞,唔得咪唔得。點知個個一個禮拜內就有回覆。我心諗,乜佢地原來咁得閒ga。
所以,我認為申請博士後可以大膽D。冇乜所謂。最好係整個表,好似中一派位咁,DB,喇渣,華仁,英華,先email頭四個,唔得,再下四個,餘此類推。一次唔好email太多, 頂嚨四個, 以免攪到你要同十個人say no。咁人地好冇癮架。搞到你好似運桔咁,就唔好啦。
下次再傾下點去推銷自己。

2 comments:

Justin said...

haha!! 你寫既博士後系列好好睇!


當年,我娘親真係幫我填華仁喇沙DB入頭三志願喎!

eric said...

多謝俾面!我以為冇乜人有興趣睇,諗住寫落黎驚自己唔記得....

因為呢D野,係冇文字記載架,結繩記事都冇,係非常古老咁以說故事形式一代代咁口耳相傳,斷佐就要自己盲摸摸。

有無搞錯呀,排喇叭係DB前....梗係DB先啦。哈哈哈。

以前亞媽填志願,真係R晒頭架。又多小道消息。乜野第二志願唔好填名校,因為俾人揀晒,三又反而可以,仲有個小六乜鬼號碼最後個數字代表唔知D乜鬼排先排後,好有達文西密碼feel。